Sziasztok!
Az elmúlt pár nap, hét történései röviden:
Három hete egy 11 napos pihenőre érkeztem Angliából, melyet edzésre és versenyekre kívántam szánni.
Sajnos, az idő és a technika csak szórakozott velem és elég balul sültek el a dolgok.

Rzezsow polgármester kupa utolsó futamra sikerült beállítást találnunk, így 5 ponttal a 8. helyen zártam a viadalt. Előtte egész héten eső, edzeni semmit nem tudtunk.
Ezt követően, hétfőn visszarepültünk Angliába, majd tréning és pénteken verseny lett volna, ha nem szakad le az ég, verseny lefújva!
Ami ezután jött, na az volt a horror!
Angliába menet útközben a repülőn elveszett a személyimet. Konkrétan kiesett a zsebemből de, hogy hol, azt nem tudom, mert sajnos nem találtuk meg. Majd következett a kicsekkolás, ami egy 1,5 órás történet volt, de végül leengedtek a gépről a jogosítványommal és a bankkártyámmal. Én kis okos!!!
Szombaton megkezdődtek a bajok, mivel repültem VOLNA, DE CSAK VOLNA Katowicébe, ahol már várt a logisztika, hogy vigyenek Opoléba, majd onnan Rawicba ligára. Megérkezve a repülőtérre előveszem a jogsim, bankkártyám, és a fater által beszkennelt útlevelem, ami mint kiderült, nagy hiba volt, mert úgy körbe kaptak és vittek, mint egy bűnözőt (okirat hamisítás, stb), hogy miért nem is értettem.
Ami eztán jött az maga a pokol volt: 5 órán keresztül csak egy szobában őriztek mindenemet elvéve sem wc-re sem sehová ki nem engedtek.
Tomi - a szerelőm, aki kint van velem – hazarepült, majd az útlevelemmel vissza, így most szabadon ülünk a repülőtéren itt Londonba és várjuk az esti 20:25-ös gépet, hogy hazarepüljünk, mivel a liga csak 15-én folytatódik.
Röviden ennyi. Sajnos 2 verseny elment a levesbe, pedig nagyon vártam már, hogy újra Lengyelországba versenyezzek. Találkozunk Debrecenben
Üdv,
Rony
ui: Mindenkinek köszönöm, aki szombaton segíteni próbált ebben a lehetetlen helyzetben!